Subject: FW: Riigitee 11115 Kurna-Tuhala tee ringristmiku projekteerimistingimuste taotlemine
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 17 May 2024 07:50:41 +0300

From: Marje-Ly Rebas <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 16, 2024 9:42 PM
To: Anne Vesinurm <[email-masked]>
Subject: FW: Riigitee 11115 Kurna-Tuhala tee ringristmiku
projekteerimistingimuste taotlemine

Tere, Anne

Palun registreeri. Lepingu nr 7.1-1/23/12195-2 muutmine.

Marje-Ly

From: Hans Keskrand <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 16, 2024 9:22 AM
To: Marek Lind <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Marje-Ly Rebas
<[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Riigitee 11115 Kurna-Tuhala tee ringristmiku
projekteerimistingimuste taotlemine

Teadmiseks, kuna Krista on puhkusel.

Marje-Ly, me peakime nüüd läbi vaatama ka selle koostöökokkuleppe, kuna
seal tuleks muuta kanaliseeritud ristmik ringiristmikuks.

Ma pean seal menetlema ka projekteerimistingimused ja andma huvitatud
osapoolele uued tehnilised tingimused (suuresti samad tingimused aga
ristmiku tüüp muuta). Koostöökokkuleppesse tuleb sisse tuua ka
ringiristmiku kavandamiseks vajalike maade tasuta üleandmine TRAM-le jms.

Lugupidamisega

Hans Keskrand

Projektijuht

Planeerimise osakond, Projekteerimise üksus

+372 59 819 102

Teelise 4 | 10916 Tallinn | <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Loit Munter < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Thursday, May 16, 2024 9:12 AM
To:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Cc: Hans Keskrand < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Karl Kaeval <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Riigitee 11115 Kurna-Tuhala tee ringristmiku
projekteerimistingimuste taotlemine

Tere,

Seoses riigiteele 11115 Kurna-Tuhala tee kavandatava ringristmikuga,
palume väljastada projekteerimistingimused.

Ringristmiku lahendus on kooskõlas vastu võetud Jussinuka
detailplaneeringuga, mis on nüüd vastu võetud valla poolt.

Manuses Kiili Valllavalitsuse korraldus koos lisadega ja ringristmiku
asendiplaan.

Lugupidamisega,

Loit Munter

Veevarustuse-ja kanalisatsiooniüksuse juht
Skepast&Puhkim OÜ

Mob +372 53-416-599
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Skype:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/KoosLoomeTulevikku>
<https://www.linkedin.com/company/skepast&puhkim-o%C3%BC/>